unesourire

le bonheur de joie et d'amour

Chaque jour, je vais regarder, mais à trouver. Mais l’espoir demeure.

leave a comment »

En dator finns åter i min ägo och ingen är gladare för det än jag. Av flera anledningar. Dels för att jag kan prata mer med er, men också för att jag nu kan bidra mer i sökandet efter den försvunna mannen i stan. Ni har säkert sett det på nyheterna. Det är fasligt, kusligt, obehagligt, förbryllande, sorgligt, hoppfullt, hopplöst, ja ni ser ju säkert att jag kan fortsätta listan men jag ska bespara er. Det är hursomhelst hjärtskärande.

Jag gör allt jag kan för att finnas där för han som är min. Han som är barndomsvän, sömnlös, stressad och ledsen i smyg. Men det finns inga ord, handlingar eller kramar i världen som kan ändra på det faktum att vi ännu inte funnit honom. Saknaden bland anhöriga är enorm och hjälplösheten lyser i ögonen på varje inblandad.

Själv har jag knappt ätit eller sovit sen Söndag, och även om jag har sovit har drömmarna varit hemska och intensiva. Ögonen talar för sig själva. Ingen concealer i världen kan dölja sorgen, tröttheten och paniken.

Vi kommer prata mer om det här. Jag har saknat er.
Var rädda om varandra.

Puss

Written by unesourire

8 mars, 2012 den 12:49

Publicerat i .

Kommentera

