unesourire

le bonheur de joie et d'amour

personne n’est malheureux dans le soleil

with one comment

Det är något med tåg och busstationer. Det både värmer och knyter sig i magen. Folk som tar farväl, kysser varandra blodiga som om de aldrig kommer ses igen. Folk som träffas igen, kramar varandra hårt och vill aldrig släppa taget igen. Det är tårar, sorgsna och glada. Det skrattas, både nervöst och hjärtligt. Jag åker världens känslokarusell på väg till min egen avgång. Det är med blandade känslor jag väljer att aldrig ta farväl på stationen. Jag vill tro att det aldrig finns något slut. Vi ses alltid igen, men jag kommer sakna dig varenda sekund vi inte ses!

Written by unesourire

24 februari, 2012 den 03:38

Publicerat i d'amour

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. haha jo du skriver väldigt fint🙂

    Elin

    26 februari, 2012 at 02:37


Kommentera

