unesourire

le bonheur de joie et d'amour

questions et réponses

leave a comment »

Saker jag vill fråga dig men inte alltid vågar.. Jag bygger upp ett mod och tänker att jag ska hitta rätt tid att bara få det ur mig. Sju gånger har varit rätt tid. Jag ska precis öppna munnen och säga ditt namn.. ”Du det är en sak jag…” och så tittar du på mig. Länge. Rakt igenom mig. Och i den stunden inbillar jag mig att du kan läsa mina tankar. Att du ser mina drömmar och framtidsplaner. Och sen ler du, fast bara med ögonen. Mitt hjärta tar det som ett godkännande, som att du vill precis samma sak. Allt jag då vill säga försvinner i samma stund som du lutar dig mot mig och säger ”vad?”. Ganska tyst, med hes röst. Ja, vad?

Älskar du mig? Kommer vi klara oss den här gången? Kommer du ha min rygg precis så som jag alltid vill hoppa framför en kula för dig? Är det här en fas för att du precis trodde du skulle förlora mig? Fick jag precis veta dina hemligheter för att du tänker att vi från och med nu bara ska ha hemligheter som involverar varandra? Men, älskar du mig? Gör du det?

Written by unesourire

6 februari, 2012 den 03:14

Publicerat i d'amour

Kommentera

