unesourire

le bonheur de joie et d'amour

un gâteau pour un autre

leave a comment »

Å ena sidan; Du finns långt bort, men du tycker om mig på alla sätt och vis. Du är genuin, du är lång, du är smart, du är rolig, du är snäll, du är omtänksam, du är romantisk. Men du är inte den jag såg mig själv bli kär i, ganska långt ifrån egentligen. Du har inte körkort eller bil, inte heller ett jobb för tillfället. Du vill ha mig så himla mycket, men inte tillräckligt för att flytta hit.

Å andra sidan; Du finns här, men du kramar mig inte som jag vill bli kramad. Du tar allt med noga eftertanke till skillnad från mig som gärna kastar mig in i saker och ser vad som händer. Du ljuger ibland för att undvika konflikter och du har skev kvinnobild. Men du ställer upp när jag verkligen behöver dig, du är händig och jag vet att du kan göra dom där sakerna jag inte klarar av. Du vill inte ha mig riktigt så mycket, men du vill ha mig tillräckligt.

Written by unesourire

18 januari, 2012 den 11:38

Publicerat i d'amour

Tagged with

Kommentera

