unesourire

le bonheur de joie et d'amour

Vous êtes près de moi.

leave a comment »

Du är perfekt.

Du frågar hur jag mår. Du köper mina favoritcigaretter. Du vänder mitt huvud mot ditt och ler. Du pussar på mig trots att jag har tandkräm på läpparna. Du lägger en filt över mig när jag somnar i soffan. Du frågar mina vänner hur det går på jobbet. Du vet min favoritfärg. Du har minst en skjorta i den färgen.

Du tycker jag är fin i allt men ger mig pluspoäng för personliga favoriter.
Du har aldrig ifrågasatt mitt intellekt även om vi inte ser lika på saker.
Du finns alltid där för en kram, en puss eller ett hej.

 

Written by unesourire

17 januari, 2012 den 11:45

Publicerat i de joie

Kommentera

