unesourire

le bonheur de joie et d'amour

Quand j’ai dit la vérité

leave a comment »

jag är rädd att jag hela tiden ska få lida för vad någon annan gjort mot dig, rädd för att jag brukade vara en av dom tjejerna du la till på facebook som inte kände nån och du lägger till nån då och då (men jag litar på dig för jag måste lita på dig annars kan det aldrig funka) och jag är rädd för att jag tycker om dig och jag fattar inte varför. jag är rädd att alla dessa bråken nån gång ska leda till att vi säger hejdå föralltid och jag är rädd att jag inte ska klara av det för jag tycker om dig så mycket så jag tror inte du förstår. och jag vet inte varför. jag vet inte varför jag tycker om dig. men jag gör det. så när du blir arg så blir jag rädd att jag ska förlora dig. du får tycka att jag låter hur töntig som helst nu. men så är det.

Så här ärlig har jag aldrig varit mot dig tidigare. Kanske skrämde jag bort dig, för jag har inte fått en riktigt kram sen dess. Det gör ont.

Written by unesourire

13 januari, 2012 den 05:46

Publicerat i d'amour

Kommentera

