unesourire

le bonheur de joie et d'amour

Pour un baiser

leave a comment »

Jag ger och ger och ger av mig själv hela tiden. När han är sjuk finns jag vid hans sida dygnet runt. Ringer alla samtal han inte klarar av att ringa. Städar, lagar mat, matar katten. Har tvn på ljudlös för att han ska få sova för en gångs skull. Klappar katten i flera timmar för att han inte ska jama och väcka sin husse. Varför? För att sedan får jag en puss. När han mår lite bättre får jag en puss och ett leende och världens hårdaste kram. Därför.

Written by unesourire

31 oktober, 2011 den 11:09

Publicerat i d'amour

Kommentera

