unesourire

le bonheur de joie et d'amour

le café a meilleur goût avec vous

with one comment

Mitt skönaste plagg. Hittade den på myrorna och har bott i den varje morgon sen dess.
Tänk att lycka kunde köpas för 45 kronor.

Written by unesourire

11 oktober, 2011 den 10:18

Publicerat i le bonheur

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jag var inne på det lite ett tag. Mest för att se om det skulle ha någin effekt på mina överflödskilon men det gjorde det inte. Däremot så undviker jag vanligt mjöl i stor mån eftersom jag lätt blir svullen och får ont i magen:)

    saralovisa

    11 oktober, 2011 at 01:32


Kommentera

