unesourire

le bonheur de joie et d'amour

mon soleil

leave a comment »

Jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dig? Jag vet inte hur jag skulle klara av att leva. Jag har ingen aning om hur kyssar skulle kännas på riktigt om det inte var för dig. Jag kan inte tänka mig att världen överhuvudtaget skulle vara vacker. Jag älskar den värme du ger mig, den livsglädje och hur många möjligheter du öppnar upp.Det finns inget annat jag hellre skulle välja, framför allt annat, än dig. 

Hur du får mig att känna mig i klänning. Hur du får mig att känna mig klockan 9 en juni-morgon. Eller när jag dricker vin med mina vänner på en filt i en park. När det är konsert, jag har mjuka läppar mot mina och fingertopparna ger mig gåshud. När vi har dansat hela natten, är alldeles snurriga i huvudet och går hem för att bli av med ruset, i bara klänning och ballerinaskor. När det regnar midsommarafton och du äntligen kommer fram. Hur du får mig att känna när värmen från dig ger mig en lätt rodnad över hela kroppen. Hur du ändrar hela mitt liv. Hur otroligt salta alla de tårar är, när du inte är här. Hur cigaretter, vin, öl och kyssar mitt på dagen, mitt på gräset, inte alls känns lika konstigt som de dagar du inte gör mig sällskap. Hur allt annat inte spelar någon roll, när du väl är här.
Min kära sol. Jag saknar dig mer än vad livet självt betyder.

Written by unesourire

5 september, 2011 den 12:44

Publicerat i de joie

Kommentera

