unesourire

le bonheur de joie et d'amour

Ne m’appelez pas folle, bébé

with one comment

Jag tycker du har det finaste leendet i världen.
Jag tycker dina ögon talar mer än vad dina evigt talande läppar gör.
Jag kan egentligen inte sluta drunkna i dom.
Jag vet inte hur jag ska bete mig gentemot dig, så oftast beter jag mig dumt.
Jag tycker nämligen inte om när du inte är här, när jag inte är där eller när vi inte är.
Jag kan inte se hur det här skulle sluta bra, om det ska sluta alls.
Jag kan inte heller se hur vi skulle få det att fungera.
Jag älskar det faktum att du vet exakt vad du ska göra för att få mig att må bra
Jag hatar det faktum att du ändå gör tvärtom.
Jag tycker du har de absolut bästa värderingarna.
Det är som om du läst min instruktionsbok.
Hur du pratar, hur du ler, hur du rör mig.
Det är som om du skrivit min instruktionsbok.

Written by unesourire

3 september, 2011 den 12:43

Publicerat i d'amour

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Du skriver som en gud.

    Erik

    4 september, 2011 at 06:21


Kommentera

