unesourire

le bonheur de joie et d'amour

baisers, des crêpes et un rêve

leave a comment »

Vill gå upp först. För det vet jag att du gärna låter mig.
Steka pannkakor. För det vet jag att du gärna äter.
Tända ljus och koka te. För jag vet att du älskar myset lika mycket som jag.
Väcka dig med pussar. För jag vet att gensvaret är direkt.
Glömma bort pannkakorna och teet. För jag vet att du vill kramas lika mycket som jag.
Ligga i sängen hela dagen. För jag vet att du älskar mig tillbaka.

För jag vet att du älskar mig tillbaka.

Written by unesourire

29 augusti, 2011 den 08:45

Publicerat i d'amour

Kommentera

